Betaling en annulering

Tot wanneer kan ik mijn order nog annuleren?
U kunt uw order nog annuleren wanneer deze nog niet naar het magazijn gestuurd is. Neemt u contact op met de klantenservice indien u vragen heeft over het annuleren van uw order.

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen via onder meer iDeal, creditcard, bankoverschrijving en de andere aangeboden betaalmethoden op deze website. Wanneer u betaalt met iDeal is uw betaling direct rond en gaat uw aanvraag door naar het magazijn. Bij het betalen middels zelf overschrijven wordt uw order verwerkt wanneer de overschrijving binnen is. Dit kan tot 2 tot 3 werkdagen duren. Let op dat de betaaloptie iDeal alleen beschikbaar is voor klanten woonachtig in Nederland.

Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Na de betaling krijgt u een bevestiging per e-mail.

Mijn vouchercode / couponcode doet het niet, wat nu?
Indien u een geldige vouchercode of couponcode heeft gebruikt en de korting wordt niet verrekend bij het betaaloverzicht, rond dan uw bestelling gewoon af en neem contact met ons op. We zullen zorgen dat u de korting alsnog verrekend krijgt. Mocht u al betaald hebben, betalen we u het verschil terug via een bankoverschrijving. 

  • Bestel nu!

    1 Paar op maat gemaakte steunzolen
    1 Paar op maat gemaakte steunzolen

    Na plaatsing van deze bestelling in uw winkelmandje krijgt u een aantal vragen voorgelegd waarmee een indicatie verkrijgen waaraan uw steunzolen dienen te voldoen om ze optimaal aan te laten sluiten aan uw voorkeuren en behoeften.…

    € 120,00
© 2015 - 2024 Zolenopmaat.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel