Klachtenregeling

Niet tevreden over uw order?

Wij hechten enorm veel waarde aan kwaliteit en servicegerichtheid en wij streven er naar dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling, de ontvangen zolen of de verzending dan horen wij dat graag. Wij vinden het bijzonder belangrijk dat wij tevreden klanten hebben die blij zijn met de door ons gemaakte zolen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om in het geval u een klacht heeft dit aan ons kenbaar te maken? Met deze kennis kunnen wij toekomstige klachten voorkomen en onze klanten beter van dienst zijn. Wij streven er altijd naar uw klachten tijdens kantooruren binnen 24 uur te beantwoorden.

Bereikbaarheid klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) vanaf 8:00 uur tot en met 17:00 uur. Buiten deze tijden kunt u de voicemail inspreken en wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld op dezelfde of eerstvolgende werkdag.

© 2015 - 2019 Zolenopmaat.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel