Niet blij met je zolen? Geld terug!
Wij willen dat jij blij wordt van onze zolen. Daarom doen wij er alles aan om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Wat zijn je opties?
- Zitten je zolen niet lekker of is er een probleem met de pasvorm? Dan lossen we dat graag voor je op. Indien je in staat bent om naar ons hoofdkantoor (te Hazerswoude-Dorp, Zuid-holland) te komen, kunnen we je zolen tijdens je bezoek aanpassen. Stuur ons hiervoor een email. Vind je Hazerswoude-Dorp te ver weg? Stuur dan de zolen naar ons terug, dan passen we ze aan en sturen we ze weer jouw kant op.
- Ben je binnen 30 dagen niet tevreden of heb je spijt van je aankoop? Dan krijg je je geld terug. Stuur de zolen aan ons terug met daarbij duidelijk vermeld wat het probleem is. Vermeld ook je rekeningnummer en je geboortedatum, dan maken we het geld binnen een week aan je over. Mocht het zo zijn dat je bij je zorgverzekering recht hebt op (een deel van) vergoeding van je zolen, dan betalen we dat deel niet aan je terug.